onsdag 17. september 2008



Som jeg Gleder meg til å få scrappet masse igjen:)
Driver med utbygging å alt som hører med... men nå er det snart ikke mer jeg kan hjelpe til med:)
Skal bli gøy å få tid til å shoppe nytt stæsj å sette seg ned uten å ha noe annet hengende over seg:)

Legger ut 2 jeg lagde for ikke så lenge siden;)
Begge har vært med i konkuranser på Mammanett.


Er ikke vant til å bruke så mye stæsj som på den rosa...men det var Gøy!!!
Det er Andre´som har tatt det bilde av Emilie:) Er ganske uklart, men gikk fint å scrappe det.

6 kommentarer:

Meg sa...

I just wanted to let you know that I love your scrapbook pages...they are very pretty and I have enjoyed looking at them... I hope you don't mind that I looked... I too scrapbook and make cards you can see my blog at www.meginmo.blogspot.com . I live in the USA. Have a good day.

Meg in MO

Linda S. L sa...

super nydelige camilla! syns du hadde herlig bruka av rosa og ikke minst stasj på den første :)takk for at du detok :)

og herlig vinter lo også!! :)

Vibeke sa...

Så herlige LOer du har laget!! Masse detaljer!!!

cathrineangelica sa...

åh, så fine sider du lager!
disse her var jo bare rå!:)


og tusen takk for besøk i bloggen min:)

Jeanette sa...

Å så mye fint du har laget. Den rosa synes jeg var kjempefin!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Setter stor pris på det!

Siv Anita sa...

Nyyyydelige Camilla!
Du er kjempeflink!